T-shirty kulinarne

T-shirty kulinarne
Dziś casual. Dużo osób pyta mnie o t-shirty. Pytają skąd biorę, czy sam robię i tak dalej. Odpowiadam i odpowiem także tutaj: t-shirty głównie zamawiam w freshthing.pl

Osobna kwestia to taka, że marzy mi się taki t-shirt facet w quchni. Co Wy na to? Kto by kupił? Kto by nosił? Pomysł dobry czy zły? A może jeszcze jakieś inne sugestie? (kubki, czapeczki, długopisy?).

A teraz clue - poszukuję firmy/wykonawcy, który podejmie się:
a) zaprojektowania (to opcja, bo ja też mogę zaprojektować)
b) produkotwania
c) sprzedawania i zarabiania na t-shirtach z brandem "Facet w quchni".

W czym tkwi deal? Nie chcę od tego ani złamanego grosza. Wystarczy mi sam fakt, że ktoś będzie nosił taki t-shirt chwaląc tym samym słowo moje na lewo i prawo, budząc zachwyt fikuśnymi wzorami przedstawiającymi produkcję żywności okraszonymi jakimś dowcipnym komentarzem.

Udostępnię swój brand za free,  będę go promował osobiście a także za pośrednictwem zakładki "gadżety" na blogu. Gdyby ktoś kiedyś był zainteresowany proszę o kontakt na maila bartek (at) shopout.pl

Kto pierwszy ten lepszy.


PS: Aha... bardzo rzadko sprawdzam tego maila, więc gdyby przypadkiem ktoś był zainteresowany proszę także o info w komentarzu :)  (wystarczy "odbierz maila").

Komentarze